Studiu de caz: SevenSins

+ 61% mai multe conversii din Google Ads

Rezultate

+61%

Număr de tranzacții YoY

ROAS 4

Excl. brand

Acțiuni derulate

Auditul contului Google Ads

Strategie Google Ads: research cuvinte cheie și liste de audiențe, analiza competiției, stabilirea tipurilor de mesaje și a structurii contului

Implementare campaniilor Google Ads

Model atribuire conversii. O schimbare majoră: am trecut contul pe Data Driven attribution

Testare, optimizare și remarketing

SevenSins – obiective

Creștere volum conversii din Google Ads YoY

Menținere ROAS 4

Managementul contului de către o agenție specializată

Colaborarea dintre SevenSins și agenția Optimized

SevenSins s-a poziționat în ultimii ani ca magazin de referință în segmentul lenjerie intimă cu ajutorul strategiei de marketing online, care a pus accent pe Google și Facebook Ads. 

Colaborarea Optimized cu SevenSins implică strategia de performance marketing și administrare canalelor de tip pay per click. În urma acțiunilor derulate, magazinul a reușit să crească volumul de conversii YoY.

Testimonial

De mai bine de 12 ani, oferim cea mai variată gama de lenjerie atât online cât și showroom. Ne place să spunem că magazinul nostru online, îți condimentează viața printr-o colecție aleasă de lenjerie intimă de foarte bună calitate.Colaborarea cu agenția Optimized de mai bine de 4 ani ne-a ajutat să ajungem la cei care nu ne cunoșteau și să le oferim produse care să le dea mai multă încredere în ei și în imaginea lor. Ne bucură rezultatele înregistrate până acum și vom continua împreună pe același drum. 

a declarat Cristina Vasile, Director SevenSins

Alte studii de caz

+100%

Număr de tranzacții YoY

+75%

Număr de tranzacții YoY

4 ani

de colaborare în performance marketing

Hai să ne cunoaștem!