Studiu de caz: SelfPay Now a crescut numărul lunar de clienți noi cu 20% folosind ecosistemul Google


Rezultate

Rezultatele au fost vizibil mai bune în perioada de desfășurare a campaniei față de perioada anterioară.

Noiembrie vs. Octombrie 2023:

+40% creștere în Descărcări
+20% creștere în zona de Clienți Noi

SelfPay, deținătorul celei mai mari rețele de Stații de Plată self-service din România (peste 10.000 în toată țara), democratizează depunerile de numerar pe card la Stațiile de Plată, prin SelfPay Now, o aplicație fintech inovatoare cu creștere rapidă, ce oferă o funcționalitate unică de depunere numerar în Europa.

Aplicația SelfPay Now, lansată în 2022 în România, leagă cu ușurință plățile în numerar și online, permițând utilizatorilor să depună instant numerar pe orice card emis de orice bancă din România. Aplicația SelfPay Now oferă, de asemenea, o funcție de transfer peer-to-peer în timp real de pe cardul unui utilizator al aplicației către cardul altui utilizator.

Provocarea

Într-un segment dinamic precum cel financiar, cu o multitudine de bănci și mulți alți concurenți locali și internaționali, unul dintre obiectivele de marketing ale SelfPay este să fie diferit, să devină memorabil și să rămână în mintea utilizatorilor ca un partener de încredere pentru nevoile lor actuale și viitoare. Dincolo de barierele de încredere specifice domeniului financiar, datorită naturii sale inovatoare și disruptive, aplicația SelfPay Now se confruntă și cu provocarea de a informa și educa utilizatorii despre funcționalitățile și caracteristicile sale.

Dintr-o perspectivă de business, strâns legată de primul obiectiv, SelfPay dorește să extindă gradul de utilizare al aplicației sale în România și să genereze o creștere lunară constantă de cel puțin 15% în zona de clienți noi.

Abordarea

După ce a fost efectuat studiul Brand Lift, am avut un câștigător clar cu rezultate foarte bune care au depășit benchmark-urile din industrie, așa că am început să-l folosim în următoarea fază a campaniei: ”video blast” în cele mai potrivite canale digitale: YouTube, TikTok, Facebook, Instagram

SelfPay – Ai prins promotii online dar banii sunt in buzunar?

În plus, am folosit campanii de Display cu accent pe audiențe de remarketing, adaptând mesajele și elementele creative pentru a aborda fiecare etapă din funnel (de exemplu, utilizatorii care s-au autentificat, dar nu au adăugat o metodă de plată).

Nu în ultimul rând, un factor major al performanței noastre a provenit din optimizarea constantă a campaniilor de App Install, ce vizează conversiile din partea inferioară a funnel-ului.

Testimonial

Prin construirea strategică a unui ecosistem complex de promovare cu mai multe puncte de contact, am obținut rezultate foarte bune. Această abordare ne-a permis să interacționăm cu publicul nostru țintă în multiple etape ale procesului de achiziție, îmbunătățind vizibilitatea brandului, generând trafic și, în cele din urmă, convertind noi clienți mai eficient.

— Daniel Gheorghe, Digital Marketing Manager, SelfPay

Echipa Optimized este formată din experți în domeniul Performance Marketing, în special în eCommerce. Zi de zi ne informăm și continuăm să aflăm mai multe despre clienții noștri și despre necesitățile acestora. Mergem pe principiul de a anticipa rezultatele și evoluția unui business, pentru succesul lor și al nostru. Împreună.