
Studiu de caz: Marelbo
4 ani de colaborare în performance marketing
Rezultate

Acțiuni derulate

Înțelegerea Consumer Journey

Strategia performance marketing

Implementarea și gestionarea campaniilor PPC

Scalarea conturilor

Marelbo – obiective
1. Creșterea volumului de conversii.
2. Menținerea rentabilității investiției.
Colaborarea dintre Marelbo și agenția Optimized
Marelbo este producător român de încălțăminte din piele naturală, cu o tradiție de peste 30 de ani. Conceptul românesc Marelbo se bazează pe o structură simplă: produse realizate în România, peste 50 de magazine în toată țara și un site cu circulație internațională.
Achiziția unei perechi de pantofi este complexă în mediul online, prin urmare a fost nevoie de o strategie de marketing adaptată, prin care am urmărit să ajungem la potențialii clienți cu mesajele potrivite contextului și nevoilor lor.
Colaborarea Optimized cu Marelbo de mai bine de 4 ani implică strategia de performance marketing și managementul tuturor canalelor de tip pay per click. În urma acțiunilor derulate, magazinul a înregistrat creșteri în brand awareness și în conversii YoY.
Testimonial

Cu ajutorul agenției Optimized, a strategiilor de marketing implementate, am ajuns an de an la un public numeros, căruia i-am oferit produsele noastre, realizate la fabrica noastră din Bucovina. Rezultatele au fost bune și am lucrat împreună în fiecare an pentru a ne ajusta la noul context, într-un segment foarte competitiv precum cel de încălțăminte. Privim echipa Optimized ca parte din echipa noastră și cu siguranță vom continua împreună pe același drum.
Alte studii de caz
Studiu de caz Marelbo/studiu-de-caz-sevensins//studiu-de-caz-sevensins/

+50%
Număr de tranzacții YoY



Hai să ne cunoaștem!

