Campanie Google Ads – pași esențiali
Abstract
Google este plaforma care ajută utilizatorii să găsească un răspuns pentru fiecare nevoie: vreau să știu, vreau să merg, vreau să fac, vreau să cumpăr.
În funcție de obiectivele de marketing, campaniile Google Ads ne pot ajuta să obținem vizite pe site, apeluri telefonice sau vizite în magazin.
Google Ads oferă o varietate de tipuri de campanii, în funcție de obiectivele de marketing, strategia de marketing, buget sau timpul alocat: promovare in search, site-uri, video, aplicații mobile, hărți.
Fiecare tip de campanie corespunde cu un anumit loc în care utilizatorii vor vedea anunțurile și are o configurație și recomandări diferite.
Google Search
Cu Google Search putem să afișăm anunțul atunci când utilizatorii caută cu ajutorul unor cuvinte cheie produse sau servicii pe care le oferim . De asemenea, anunțul se poate afișa chiar și în momentul în care utilizatorul caută produse sau servicii asemănătoare cu cele pe care nou le promovăm.
Google Display
Cu Google Display pot fi afișate anunțuri cu imagini pe milioane de site-uri, aplicații și proprietăți Google, către un public care poate fi definit în funcție de business și context. Spre deosebire de Google Search, campaniile Google Display nu sunt condiționate de căutările utilizatorului, ci sunt afișate permanent potențialilor clienți din targetul definit de noi, care navighează pe site-uri și în aplicații.
Google Video Ads
Cu Google Video Ads pot fi afișare anunțuri video pe Youtube și pe alte site-uri. Obiectivele de marketing PPC pentru acest tip de reclamă pot fi atât de awareness, cât și pentru a face utilizatorul să ia în considerare produsul sau serviciul oferit sau pentru a atrage conversii.
Google Shopping
Cu Google Shopping sunt afișate produse pe Google: apar în rezultatele căutării și în fila Shopping. Acest tip de campanie aduce un plus căutărilor din Google, fiind prezentate produse atrăgătoare vizual.
Discovery Ads
Campaniile Discovery Ads sunt create astfel încât să atragă utilizatorii care sunt în procesul de descoperire. Acestea combină elemente vizuale și moduri de targetare complexe. Cu ajutorul acestui tip de campanie, ne afișăm pe Gmail, YouTube și Discover.
Folosim campaniile pentru promovarea aplicației pentru a găsi noi utilizatori ai aplicației și a crește vânzările, prin instalări, interacțiuni și înscrieri în aplicație.
Cu ajutorul acestei campanii ne promovăm pe mai multe canale: Google Search, Google Display, Google Play, Youtube.
Local Ads
Cu Local Ads se pot promova locațiile pe mai multe canale, pentru a atrage mai mulți clienți în locațiile fizice. Anunțurile sunt optimizate automat astfel încât să fie potrivite pentru Google Search, Display, Maps și Youtube.
Pe lângă informații legate de locație, cum ar fi adresa și programul de lucru, cu ajutorul acestui tip de campanie pot fi promovate promoții, evenimente din magazinul fizic, produse din feed.
Campanii de tip Smart
Campaniile de tip smart sunt foarte ușor de folosit, fiind necesar să fie create doar câteva anunțuri și informații despre business, care vor fi direcționate și optimizate de Google în mod automatizat.
Sperăm că aceste informații despre campaniile Google Ads îți vor fi de ajutor în planificarea strategiei de marketing.
Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de ajutor în strategia magazinului tău online și creșterea vânzărilor cu ajutorul canalelor pay per click.
Despre Optimized
Agenția Optimized este specializată în campanii PPC (Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Pinterest Ads, YouTube Ads) pentru e-commerce. Portofoliul nostru cuprinde magazine online, alături de care lucrăm pe obiective clare de performanță (CPA, ROAS, ROI), iar echipa noastră este formată din specialiști PPC și traineri certificați Google, totodată și persoane cu experiență hands-on în e-commerce.